Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder ein alternativer Browser verwenden.
Ich weiss nicht was es kann aber bei Toni bin ich mir sicher es ist fies. 😉
Edit
@ Toni: NETT!!!
Arcane Realignment
While this model's warcaster is within 5" of it, that warcaster can reroL! one failed magic attack roLl each turn.
Arcane Repeater -While
this model's warcaster is
within 5" of it, that warcaster's control area is extended 2".
Attached -Before the start of the game, attach this model to a friendly Faction warcaster for the rest of the game. Each warcaster can have only one model attached to it.
Reserve Accumulator -Once pur tum during your Control Phase, after replenishing focus, if this model is within 5" of its controlling warcaster, you can mark one unmarked accumulator circle on this model's card to give 1 focus point to its warcaster.
Das Tabletop Forum ist deine große deutschsprachige Community, bei der sich alles um das Tabletop-Hobby dreht. Gelegenheitsspieler und Ethusiasten können sich hier gleichermaßen über alle Aspekte des Tabletop-Hobbys wie das Bemalen von Miniaturen, Geländebau, Regelfragen oder die Turnierszene austauschen.